czwartek, 15 maja 2014

BIŻUTERIA - KALCYT I AGAT

Tym razem chciałam zaprezentować biżuterię, którą zrobiłam osobiście dla znajomej osoby. Czasem mam natchnienie i coś w tej dziedzinie tworzę. Mój problem polega na tym, że używam tylko elementów srebrnych a te są dostępne w ograniczonym zakresie. Na początek korale z kalcytów (od 14 - do 12mm) w kolorze żółtego bursztynu i żeby nie  ich ciężar to można się nabrać. Akcentem jest karmelowy agat. Uwielbiam kupować kamienie na sztuki bo wtedy mam możliwość wyszukać kamienie o niestandardowy wyglądzie, które  potem mogę wykorzystać między innymi do tego typu wkładek. Całe korale nawlekłam na stalową linkę i poszczególne kamienie przełożyłam hematytem w złotym kolorze. Zapięcie jest z pozłacanego srebra.
  


Kolejna praca składa się z białych i szarych agatów 12mm.Tu też hematyt wykorzystałam na przekładki i na wykończenie. Przekładki są w kształcie dropsa koloru srebro mat . Bransoletka jest na gumce silikonowej w kolorach przeciwnych niż korale. Biżuterię zrobiłam do kompletu z torbą z szarej lakierowanej skóry Armani.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz