niedziela, 1 czerwca 2014

Domek dla lalek

W dniu dziecka postanowiłam opublikować domek mojej produkcji. Zrobiłam zabawkę, którą zawsze sama chciałam mieć. Okazało się, że pomysł trafiony w dziesiątkę. Wyrysowałam sobie projekt i zawiozłam na stolarnię. Montażem elementów zajął się dziadek a  ja malowaniem i zdobieniem.


domek dla lalek
 
Mogę podpowiedzieć  rodzicom, którzy by mieli taki pomysł jak ja, że dobrym i tanim zakupem są meble do samodzielnego montażu "Gloria". Sprzedają je w zestawach, my mamy sypialnię ( w składzie fotel bujany, toaletka, krzesełko, łóżko ), szafę garderobianą (z wyposażeniem) witrynę ( kredens salonowy z filiżankami, kieliszkami itp.), kominek (kominek z akcesoriami, stolik kawowy  i lampa) i lodówkę . Wystarczy zakupić dobry klej i sprawa załatwiona. Na fotele i sofy zaadaptowałam pudełka na biżuterię, które można kupić w sklepach z upominkami.
 
domek dla lalek


domek dla lalek


domek dla lalek



2 komentarze:

  1. Cześć, gratuluję domku, jest śliczny. Planuję zbudować mojej siostrzenicy. Ale też rozglądam się dla mebelkami dla lalek,, obecnie w sklepach są strasznie drogie. Sama kiedyś miałam kuchnię firmy gloria ale niestety rodzice komuś oddali. Czy wiesz gdzie można kupić jeszcze takie mebelki tej firmy? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupowałam w tanich sklepach z zabawkami , albo w hurtowniach z zabawkami. Te zestawy kosztowały od 20 do 35 zł. W firmowych sklepach na pewno ich nie znajdziesz. Kiedyś też widziałam w internecie ale dochodzą koszty przesyłki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń