poniedziałek, 15 lutego 2016

Pisanki ze sznurka cd...

W tym roku święta są wyjątkowo wcześnie, więc nie mam pojęcia jak dam radę zrobić jakieś ozdoby wielkanocne. Zwłaszcza, że dopiero wyjeżdżamy na ferie. Wprawdzie trudno powiedzieć, że są to ferie zimowe bliżej im do ferii wiosennych no ale tak właśnie ostatnio bywa. Ci co bawią się w robótki wiedzą, że już czas na pisanki własnej roboty. Z tamtego roku zostały mi jeszcze te dwie.
pisanki ręcznie robione

http://lawendowyzagajnik.blogspot.com/search/label/pisanki%20ze%20sznurka

3 komentarze:

  1. Są przepiękne!!! Robiłam kiedyś podobne, ale Twoje są o wiele lepsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pisanki.Piękna kolorystyka.Super!!!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo. Staram się jak mogę. W tym roku może zrobię jaja bardziej kolorowe, chociaż mam fajne jasne nici do szydełkowania ze złotą nitką i też nie dają mi spokoju. Więc mam temat do obmyślenia na ferie. Ciepło wszystkich pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń