wtorek, 30 września 2014

BOMBKI ZE WSTĄŻKI LAWENDOWO-POMARAŃCZOWE

Kontynuując wątek ozdób choinkowych dziś prezentuję bombki, które zrobiłam na pierwszą naszą choinkę. Może to kogoś zdziwi ale przez wiele lat nie mieliśmy w domu choinki z racji spędzania wszystkich świąt poza domem. Jednak jak przyszła na świat nasza córka wydała się nam choinka niezbędna. Długo szukałam takiej, która pasowała do naszego mieszkania. W końcu się udało. Zwykle co roku zmieniam jej kolorystykę. Była już fioletowo-pomarańczowa, fioletowa, kolorowa. W tamtym roku nazwałam ją landrynkową bo dominowały pastelowe odcienie różu, pistacji i fioletu. Muszę dodać, że zwykle choinkę ubieram już w listopadzie, kiedy zaczynam robić ozdoby świąteczne dla znajomych. Ubieram ją na początku we wszystko co zrobię w danym roku a gdy rozdam ozdoby, wyciągam walizkę z moimi prywatnymi ozdóbkami. Dziś bombki ze wstążki, bombki z cekinów, bombki z materiału w kolorze fioletowo-pomarańczowym. Inspiracją tej kolorystyki była:
 
Christmas ornaments crafts
                                             Bombki ze wstążki metodą  na karczocha
Christmas ornaments crafts

bombki rękodzieło
Muffinki zrobione z kolorowej tektury, filcu i koralików. Robię przy pomocy pistoletu pudełeczka okrągłe. Potem wkładam z górką do nich wypełniacze używane w poduszkach. Filcowy krem szyję ręcznie różnymi ściegami ozdabiając wszystkim co mam.
muffinki
Tu mój wynalazek bombka z weluru (może być inny elastyczny materiał). Owija się bombkę silnie naciągając pasem weluru a resztę uzupełnia cekinami. Ot cała filozofia. W tle bombki, które już pokazywałam tj. bombki z wełny.
Christmas ornaments crafts
Tu moja propozycja dla wszystkich, którzy robią bombki na karczocha, wykorzystajcie wstążki plastikowe. Na zdjęciu jaśniejsza bombka zrobiona jest właśnie z plastikowej wstążki. Plus tego materiału to, ładnie się składa, jest trwalsza niż wstążka atłasowa i znacznie tańsza.
Christmas ornaments crafts
Tu moja wolna twórczość. Zwykle wykorzystuję taśmy cekinowe zakupione w  pasmanterii.

Christmas ornaments crafts

Christmas ornaments crafts

Christmas ornaments crafts


2 komentarze:

  1. Muszę zacząć naukę, żeby zdążyć przed Świętami z bombkami, tyle możliwości pokazałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne dama robię podobne.Serdecznie pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń